wtorek, 22 grudnia 2015

choinka z szyszek

No to zaczynamy przerwe świąteczną (w końcu ;3 )  mam już zaplanowane kilka postów z czego bardzo się cieszę. Dzisiaj zobaczycie jeden z nich. 
Przeniosłam bloga na inne konto google ponieważ wcześniejsze było koleżanki, która założyła dla mnie tego oto bloga. Niestety nie pomyślałam i nie stworzyłam profilu do bloga przez co jak będe pisała komuś komentarz pod postem i będzie chciał zajrzeć do mnie to nie przeniesie go bezpośrednio na bloga. Wiecie może czy jeszcze da się zrobić taki profil ?? 

Bazą choinki jest stożek papierowy i do niego przyklejone szyszki z modrzewia.
Do dekoracji przyklejone kokardki, całość jest popsikana złotym brokatem w spreyu.
Miały być jeszcze zamontowane lampki, ale niestety nie działały.






3 komentarze:

  1. śliczna;d

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic nie szkodzi, że nie ma lampek, taka naturalna prezentuje się naprawdę wspaniale! Wesołych!!!

    OdpowiedzUsuń