czwartek, 11 czerwca 2015

Kilka zdjęć

Hej ! Dzisiaj kilka zdjęć z Ogrodu Botanicznego, 
który znajduje się w Poznaniu. 
Z racji z tego, że chodzę do Technikum Architektury Krajobrazu
wraz z klasą pojechaliśmy na wycieczkę do tego ogrodu, aby zobaczyć roślinność której nie zobaczymy u siebie.
Nawet nie wiedziałam, że taki ogród znajduje się w Poznaniu. 
Jeżeli ktoś się interesuje ogrodnictem, roślinami to zachęcam do zajżenia tam. 
Polecam.Wejście jest za darmo. Mi się bardzo podobało zresztą zobaczcie sami.




























 

5 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcia ;) zwłaszcza te białe kwiatki ;)
    dziewczynawrozowychokularach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia! Ja byłam w tym ogrodzie parę razy i w sumie trochę już mi się znudził. Ale pamiętam, że za pierwszym razem zrobił na mnie duże wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też by się znudził jakbym za często tam chodziła :3 i dziękuje

      Usuń