poniedziałek, 20 października 2014

Róż i czerń na paznokciach


Hej hej :D Coraz gorzej mi idzie z dodawaniem postów :/
Jakoś dzieje się tak, że zapominam wstawić nowe notki lub po prostu 
nie mam zbytnio na to czasu. Jestem trochę na siebie zła ponieważ zaniedbuje 
przez to bloga, a dzięki niemu osiągnęłam  większą precyzje do wykonywania 
prac ręcznych. Musi się to zmienić. W dodatku pomysły na nowe posty się kończą.
Jeżeli chcecie na coś tutorial to piszcie w komentarzach.
Dobra już nic nie piszę:) Zostawiam Was ze zdjęciami 







9 komentarzy:

  1. Piękne paznokcie :)
    Ja jestem w szoku, bo mam teraz sporo notek na przód :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam problem z pomysłami na posty :'(
    śliczne paznokcie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie fajne paznokcie c: moje są mega zniszczone :/
    blogowanie jest super <3 nie daj się! walcz :> śliczną robisz biżuterię, sznur koralikowy wymiata ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie to wygląda *o*
    Ja niestety nie amm cierpliwości do tego, ciągle coś mi nie wyjdzie tu wyjadę poza płytkę paznokcia, a jeszcze do szkoły nie wolno nam się malowac to juz w ogóle, na dwa dni nie opłaca się tyle roboty :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny wzór,wg masz cudne paznokcie♥♥

    OdpowiedzUsuń
  6. są cudowne! Tak idealnie zrobione, masz do tego talent!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć, nominowałam Cię do Liebster Blog Award, szczegóły tutaj: http://coffee-kafes.blogspot.com/2014/11/liebster-awards.html
    Mam nadzieję, że zdecydujesz się odpowiedzieć na pytania :)
    Pozdrwiam

    OdpowiedzUsuń