czwartek, 13 lutego 2014

Wyniki rozdania :D

Nie sądziłam, że aż tyle osób zgłosi się na rozdanie 
które zorganizowałam. Bardzo się cieszę z tego powodu ^^
Miałam kilka problemów bo jak sprawdzałam czy mnie 
obserwujecie to niektóre osoby w ciągu miesiąca zmienili 
nazwę i musiałam się trochę pogłowić. 
Niektóre osoby mnie nie zaobserwowały  ale już przymknęłam na to 
oko. Następnym razem już tak nie będzie :D 

Tu jest lista uczestników ^^ 




 No to teraz czas na losowanie i wyłonienie zwycięzcy  
















Nadszedł długo oczekiwany moment. Rozdanie wygrywa ...




1 .





2 ..


3...







Gratuluję !! Proszę Ciebie o wysłanie mi swojego adresu zamieszkania na 
ten e-mail  duperelkidomi@vp.pl 


10 komentarzy:

  1. Jejku ale się ciesze juz ci wysyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dominika mój adres wyślę Ci tak pod wieczór bo tata wtedy wraca i chce to zobaczyć tak więc proszę o wyrozumiałość adres na pewno Ci wyślę ! Jeszcze raz dziękuję jestem niesamowicie szczęśliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zwyciężczyni, a Tobie dziękuję za fajną zabawę! Pozdrawiam serdecznie,
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zwyciężczyni! ; )

    OdpowiedzUsuń