sobota, 5 października 2013

Keep calm .....

 Od wczoraj leci mój ulubiony serial, że tak powiem. Nie mogłam się doczekać tego dnia ^^
Teraz czekam z niecierpliwością na następny odcinek :D 
Jak nigdy ten serial wciągną mnie, kiedyś uważałam, że jest głupi ale gdy obejrzałam jeden odcinek to potem chciałam oglądać go więcej i więcej. Nie wiem co będę oglądać jak się skończy :/
Mniejsza z tym  mam dzisiaj do pokazania obrazek który namalowałam gdyż chciałam taki ^^ z pewnością wyszedł taniej niż taki już gotowy w sklepie. 
Zostawiam Was ze zdjęciami. 








15 komentarzy:

  1. O tak! Też uważam, że lepiej samemu robić takie obrazki. Nie jest to trudne. Efekt fajny.
    Jaki serial oglądasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie nwm za bardzo czy można to nazwać serialem ale oglądam " Pamiętniki wampirów "

      Usuń
    2. Aaaa, Ja z seriali o wampirach wolę Czystą krew :)

      Usuń
  2. Rewelacyjny ♥Ja obejrzałam 3 sezony Pamiętników Wampirów i jakoś już nie oglądam ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, masz do tego talent :)

    zapraszam, http://sleszynskas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. super:*

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszło cudownie! Tak starannie i równo :D
    ŁaaaaŁ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny :)
    z daleka wygląda jak zeszyt ;)
    świetny blog ;)
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)
    ayuna-chan.bloog.pl
    pozdrawiam cieplutko ;*
    u mnie jest konkurs, może cię zainteresuje? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Namalowane? wow ;O Świetnie wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak to ty to sama namalowalas? super

    Zapraszam również do mnie na bloga ;) www.ilonastejbach.blogspot.com
    Jeśli obserwujesz? Napisz, a na pewno z miłą chęcią zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń